SPL Championat

Da alle resultater er at finde på GO i dag, skal du ikke indsende dine resultater for året. Bestyrelsen trækker lister over alle dine resultater.

Alle ryttere, der er aktive medlemmer af SPL, kan være med i kampen om at blive årets championatsvinder.

Reglerne for championatet er enkle. Det går ud på at samle point, som opnås ved at få placeringer i klasser, der iflg. Reglementet karakteriseres som en konkurrenceklasse (min. 3 startende) – U-klasser dog undtaget.
Der kan samles point ved D-, C-, B-, og A-stævner, såfremt der vel og mærket startes for SPL i de pågældende klasser.

Alle klasser giver point, men det er sværhedsgraden af klassen, der er afgørende for antallet af point, som tildeles for placeringen. U - klasser giver point som placering.

Der findes en championatsvinder for pony dressur, pony spring, hest dressur og hest spring.
Slutter flere ryttere med samme antal point, vinder den, der har fået flest 1. pladser, derefter den med flest 2. pladser osv.

For at modtage prisen skal man være medlem af klubben, året efter at pokalpoint er optjent, samt møde op til generalforsamling, enten personligt eller ved stedfortræder.

Kontingent skal være indbetalt senest 4 uger før generalforsamling.